Sonja

Fysioterapeuttina olen tarkka, empaattinen ja innostava. Erityisenä kiinnostuksen kohteenani on äitiysfysioterapia, synnytyksestä ja raskaudesta palautumisen tukeminen ja erilaiset lantionpohjan lihasten toimintahäiriöt. Kohtaan jokaisen asiakkaan katsoen kokonaisuutta, tavoitellen hyvää oloa omassa kehossa. Hyödynnän tanssitaustaani terapiassa, ja ymmärrän hyvin myös monenlaisia tanssijoiden vaivoja henkilökohtaisten kokemusteni myötä.

Olen myös imetysohjaaja, ja minulle on sydämen asia auttaa erilaisissa imetyspulmissa luontevana osana äitiysfysioterapian käyntiä tai varata imetysohjaukselle ajan erikseen.

Olen kehittänyt omat barretuntikonseptini Prenatal BumpBarre raskaana oleville sekä Postnatal Baby & Me Barre raskauden ja synnytyksen jälkeen, yhdessä vauvan kanssa. Lisäksi ohjaan tehokkaita barretunteja kaikille upeille naisille. Minulla on pitkä tanssitausta erityisesti klassisen baletin puolelta, mutta myös nykytanssista, street- ja show-tansseista sekä modernista afrosta, jolle olen viime vuosina menettänyt sydämeni täydellisenä vastakohtana baletille. Kehitän itseäni ammatillisesti niin fysioterapian kuin tanssinkin puolella kouluttautumalla jatkuvasti lisää, ja pidän sitä tämän työn yhtenä suurimpana antina, ettei koskaan voi olla täysin valmis. Viime aikoina olen syventänyt osaamistani mm. sektioarpien käsittelyyn ja baletin lattiatekniikkaan liittyen.

Pidän mielelläni myös yksityistanssitunteja sekä tunteja pienryhmille, esimerkiksi polttareihin, työhyvinvointi- ja virkistyspäiville. Kysy lisää, mikäli kiinnostuit, niin suunnitellaan juuri sinulle/teille sopiva paketti!

Palautetta baletti- ja barre-tunneiltani:
“Juuri sellaista liikuntaa, mitä toivoin. Tunnin jälkeen hymyilyttää koko loppupäivän.”
“Tuntuu, että tunnilta lähtee aina pari senttiä pidempänä pois, on niin ryhdikäs olo.”
“Kerrankin liikuntaa, joka ei tunnu suorittamiselta ja aika menee siivillä. Tunnin jälkeen on myös motivaatiota syödä paremmin, ja pitää yllä hyvää oloa kehossa.”

“Ihanaa, että voi luottaa siihen, että harjoitteet ovat turvallisia raskauden aikana ja/tai kun on vielä vatsalihasten erkaumaa jäljellä, ja silti tuntea, että on harjoitellut tehokkaasti.”